keskiviikko 12. syyskuuta 2018

Uusien ruokien testailua (mm. koirakalja...)

Heipähei! Tänään mulla ois testissä vähän herkkuja jota mulle tuotiin Tampereen lemmikkimessuilta,
jotka oli edellisenä viikonoppuna. Haluun myös tässävaiheessa kiittää jokasta joka tälle sivulle on koskaan eksynyt meinaan 1000 vierailua tuli täyteen... Jollekkin se
saattaa olla pieni määrä, mutta
mulle, koiralle jonka aivokapasiteetti ylikuormittuu noin ison luvun sisäistämisestä, on tosi ISO juttu, joten kiitos jokaiselle! Lukijoitakin on kertynyt hyvin.<3 Pitää myös muistuttaa että tää postaus ei oo tehty yhteistyössä minkään koiranherkkufirman kanssa! So, alotetaan!



1. HauHau Champion kana-tikku



Haju oli aivan jäätävä! Mutta maku oli sairaanhyvä. Ois voinu olla isompikokonen herkku mutta nää oli näitä ilmaismaistiaisia (<-- olipa vaikee kirjottaa). En ehtiny ees istua ku söin tätä, mutta lopputulos on siis että suosittelen, ja söisin mieluusti uudelleenkin! Ja pienenä vinkkinä, että jos haluut että sun karvanaama murripurri tykkäis just susta, osta sille tälläsiä. Aivan varmasti seuraa sua 15-20sekuntia kun oot syöttäny sille tän. Vink vink my stepmom if you read this right now!:3


Oli niin hyvää että tää kuva oli viimenen ennenkun toi herkku poistu tästä maailmassa. Ton näkösenä siitä ei enempää kuvia saatu, if u know what I mean ;D #speedodoublechindog


2. Rokka pikkusydän-makupalat


Erittäin hyvä keksintö jos just sä, joka tätä luet, haluat kouluttaa oman karvanaamasi tottelevaiseksi, niin suosittelen näitä. Näillä mäkin ehkä saatan suostua kouluttumaan. Ja sydämenmuotosia on jos just sun murris pitää tulla lellityks!! Värejä on kolmee erilaista ja voin sanoo että toi punanen on paras. Selvästi maistui kanan oikeanpuoliselta takajalalta. Noista kahdesta muusta vähän vaikee sanoo.. Ja siis jos se sun pikkumurri on alle 4kk ikänen niin älä himputissa mee ruokkimaan sitä näillä! En tiiä miks, mutta ainakin ohjeissa sanottiin niin. Joo joo, laitan kuvan niistä ohjeista tohon alle vielä..



Kai lukijat ootte nyt tyytyväisiä? x3


3.Prima dog superpremium quality chicken stick


Maukasta. Tässäkin se haju oli kauhee mutta sitä ei ehtiny ees huomaamaan kun hupsista, se oli jo mahan pohjalla. Sanoisin että eka oli parempi mutta kyllä se sun Fifi- tai Masa-turri näiä ilomielin ottais! Tosin tunnen kuinka mun turkkiin virtaa vahvuutta ja kiiltoo. Tosin jostain syystä noi valittaa mun ympärivuotisesta karvanlähdöstä... Ja jos kattoo niiden mustia housuja senjälkeen kun mä oon käyny moikkaamassa niin tossa väitteessä saattaa olla perää.


Oon pahoillani taustasta. Se muksu ei sitte ikinä siivoo noita leikkipalikoitaan tuolta...


4.Bottom sniffer beer for dogs






Tosiaan nää älykääpiöt päätti ostaa mulle koirien kaljaa. C'moon hei, mä oon 4-vuotias!! Mutta siis ihan hyvää se oli. (täs vikassa kuvassa on jostain syystä tosi huono laatu...) Eli, kaljaa kaadetaan nappuloiden sekaan ja annetaan imeytyä. Sitten se tarjoillaan. Joo, mä en tosiaankaan tiiä että nauttiiko ihmiset kaljansa murojen tms. seassa mutta kyllähän se nyt oudolta kuulostaa..! Jos oot menossa vaikka murriystäväsi tupareihin tai vaikka polttareihin, nii tässä on erittäin hyvä lahjavinkki! Mulle ainaki kelpais, vink vink ;)


Joo tosiaa siinä oli osa niistä messusafkoista, eli niitä on pari lisää tuolla kaapissa, että kertokaa kommenteissa, haluutteko toista osaa tästä myöhemmin? Kommentoinnin voi suorittaa anonyyminä, jos ei nimeä haluu näkyville ;D Liittykää myös lukijaks jos kiinnostaa, se onnistuu vaikka TÄSTÄ!

Hauskaa viikkoo kaikille! x

3 kommenttia:

Kiitti kun kommentoit! :3