torstai 27. joulukuuta 2018

Lomafiiliksii || koiran elämänohjeet

Koira täällä taas hei! Muistatteks?
Joo sori oon pitäny vähän omaa lomaa, ja niinkun sanottu, tää on mun harrastus, eli teen sillon kun töiltäni ehdin! Vuosi vaihtuu ihan pian ja se meinaa että unohdetaan vanhat ajat ja toistellaan samoja virheitä sitten uudestaan ja opitaan niistä, eiks vaan?
Tällä periaatteella mää oon ainakin tähän päivään asti sinnitelly!! Kuvia on tullu mun oman loman aikana otettuu ja tähän saatte niitä sit kans! Mä oon nukkunu paljon ni saatatte huomata kuinka nätti musta on tullu tässä ajassa! Ainii jouluki oli, kertokaa kommenteissa mitä saitte lahjaks!!! Mua ihan oikeestioikeesti kiinnostaa tietää.

Määhän oon aikas filosofinen koira, jolla on painavia ajatuksia. Uskokaa tai älkää, tän aivottoman perunan sisältä paljastuu hyvin aatteellinen persoona. Hei älä yhtää naura siinä!!! No okei, ehkä siellä päässä ei paina ne herneenkokoset aivot mutta mun mietelauseet ja elämänohjeet siellä painaa kun synti!! Ai haluutte kuulla?
Well, here comes Nellan 10 käskyä;

  1. Pidä aina laastaria mukana kaiken varalla. Koskaan et tiiä millon sut jätetään!!!
  2. Juo pelkästään kupin kaakkoispuolelta, muuten punatut huules kastuu (myös te urokset)
  3. Ole kapinallinen. Muuten et voi saavuttaa mitään.
  4. Älä unelmoi. Unelmat ei toteudu, joten turha pilata mieltä haaveilemalla. Elä siis realistisesti.
  5. Pistä ittes dieetille ihmisten näkemisestä. Se ei johda mihinkään, ellet oo työhaastattelussa.
  6. Tee selväks itelles mitä haluat. Edestakasin steppaaminen on lapsien homma. (t. nella 4v)
  7. Ole se kuka haluut olla äläkä kuuntele haukkujen mielipiteitä!!!!!!!!!!!
  8. Öhm siis tarkotin tossa äskösessä kohassa haukkujien.....
  9. Oivoi siinä meni yks kohta
  10. Jaaaaa tähän tää loppukin, nii että hyvää uuttavuotta kaikille!!!!

Kerro mulle kommenteissa mikä on sun uudenvuoden lupaus!




 

1 kommentti:

Kiitti kun kommentoit! :3