lauantai 1. syyskuuta 2018

Opi tuntemaan koira paremmin!

Eipä pölistä turhempia ja alotetaan!

Nimi: Nella, Nokke, Nölle, Nekkannio sikkonsio, Nölli, Nelluskainen, Motsa, Nekka (joo en oo kuullu mitään erikoisempia... hhhhh)

Ikää: 4v 15.7.2014

Korkeus: yli tai alle 50cm

Kuono-häntä siivenväli: 160cm

Silmien väri: ruskea??

Kokovartalohiusten väri: Blondi olen. Mutta vain turkiltani, rakkaat lukijat!

Taidot: Hengittäminen, kävely, juoksu, kieriminen, istuminen, makaaminen, high five, tassut x2, hyppiminen (noi ei oikeen fiilaa), ja nukkuminen of course!

Lempiruoka: HauHaun champion premium kana-riisi nappulat, mutta on parempikin ruaka meinaan savukala ja juusto!! Tosin valmiiks mössöks jauhettuna ku meikän hampaat ei jaksa tehä kokopäiväduunii..!

Vaatteet jota käytän: Sininen sadetakki ja musta kaulapanta. Vihaan sadetakkia, panta on iha jees. Joskus saattaa olla pinkit valjaat. Taluttimina harmaa flexi ja mustapunanen remmi. Ei mitään tyylitajua siis.

Luonne: mähän oon valioyksilö, ruuan kerjääminen on yks mun ihanimmista piirteistä. Uusia ihmisiä tavatessa mä hypin välillä ja kaikki rakastaa sitä. Joo no ei oikeesti... Mun mielestä se ei kuitenkaan oo nii paha asia mitä mölliäiset antaa ymmärtää. Rakastan kaulasta rapsuttamista ja jos mua ei huvita tehä jotai nii kirjaimellisesti hyppään kyljelleen. Ai jos tulee koira vastaan lenkillä? No maate vaan ja valmistautuminen hyökkäykseen. Koirapuistoissa mun on vaikee sanoo ei ja ajaudun tosi usein tappeluun, persoonallisen luonteen takii. Eli jos törmäät jostain syystä muhun koirapuistossa niin oon tunnistettavissa mun niskapörhöstä!! Moroille vaan, mutta (kuulemma säälittävä) haukku saattaa olla herkässä.

Asiat jotka ärsyttää: Ruohonleikkurin käynnistys. Siis ei herranjestas, mitä hyötyy siitä ees on?? Toinen on se jos mää makaan, ja mun yli (siis vaikkei koskiskaa muhun) laitetaan jalat nii mä en voi sietää sitä! Myös jos musta otetaan kuvia läheltä niin siinä palaa pinna ja sit pitää mököttää muodon vuoks.

Asioita jota pelkään: vesi. Sen varmaan jo tiesitte jos ootte lukenu mun pelko aiheisen postauksen. Se on vaan jotenkin hirveetä kun kastuu. Yäk! Pölynimuri on myös hirvee. Semmonen mörkö rullaa lattialla ja jollai letkulla hinkataan lattiaa, kuka sellasta sietää??

Toiveet tulevaisuudelta: Elää onnellinen hurtanelämä. Haluun päästä avaruuteen mutta tulisin varmaan avaruussairaaks. Mun idoli on Elvis! Älkää kysykö miks, mutta haluan samanlaisen hiustyylin kun sillä.

Se tais olla sit siinä!! Isot pahottelut teille mölliäisille että tässä ei toistaseks oo kuvia kun toi pässi jätti koneen taas kotiin...... Tuli pidettyä parin kk tauko mutta nyt oon täällä ja koitan ryhdistäytyä. Ens kirjotteluissa voitas tsekkaa se Ämpärilista, ja muistella kesää. Vähän kuvia siihen sit, meinaan niitä on!!!! Tänään alko sitte syksy, lehtiä, jeejjejejejee!

Kertokaahan mielipidettä kommentteihin ja kertokaa miten teillä meni kesä!!

xx hau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kun kommentoit! :3