maanantai 16. huhtikuuta 2018

Mistä inspiraatio? -Koiran blogisalaisuuksia-


Hellurei

Tänään vuorossa olis tutoriaali. No ei, liian tylsää mulle! Saatte kuvia meidän ihanista yhteisistä blogihetkistä omistajan kanssa. (Huomatkaa pienen pieni sarkasmi!) Aina alussahan tää menee ihan hyvin, niinku tost ekasta kuvasta näkyy. Aiheen päätän mä, koska jos toi päättäis nii se olis pitkäveteistä saarnausta. Siitähän ne erimielisyydet aina alkaa.

Ja minkähän takia jaksetaan vääntää näitä postauksia tänne?
Siksi koska, teitä stalkkereita on jo niin paljon, joka postauksee tulee kommentteja, kiitos vakikommentoijamme Lepan (salasavelen.blogspot.fi), ja muiden satunnaisten ihanien kommentoijien! <3 Ne auttaa meitä huomattavasti enemmän kehittelemään aina jotai uutta :3
Myös serkkumme ja mörkö on iso fani, jonka kaa ollaan jo yhteiskuvatkin otettu, suunnilleen joka toinen päivä tulee kysymys et millon tehään uutta postausta, ja piru vie se auttaa eteenpäin!
Lisäks jokapäiväset reilut katsojamäärät lämmittää koiransydäntä!

Jatketaan. kuvassa oikeella, kuva otettu itseasias just kun toi reikähousu ei suostunu mun ehotukseen. (Otsikoks ois tullu Nellan twerkkauskoulu... Siin ois ollu potentiaalia, vai mitä?) Noh, mä kummiski otin siittä vähä itteeni, niinkun tosta kuvasta näkyy. Teksti ei oo ikinä vaikeeta keksii kun tämmönen puhelias tyttönen ku oon.

Yritän kummiski keksii erilaisia aiheita ja ilmeisesti on onnistuttu siinä iha hyvin, yhen kommentin perusteel! Aina postauksen loppuvaihees tulee kriisitilanne ja pakko päästä viilentään näitä PIENIÄ aivoja. Siinä vaiheessa kattelen sitte Suomen Kaunein Koti-nimist ohjelmaa.
HEI MÄ SAIN LOISTOIDEAN! Jos joskus joku haluis alkaa toteuttaan yhteistyössä mun kanssa Suomen Kaunein Koppi-ohjelmaa! Näättekö potentiaalia? C: For real voisin tehä tollasta!

Vielä pieni ilmotusasia, eli viimestään ensviikolla tulee se kuvapostaus mist kyseltii viimepostaukses (:

Kertokaa kommenteissa mielipidettä ulkoasusta, ja että voisko se olla yksinkertasempi?





1 kommentti:

  1. Ihana postaus taas! Ulkoasu on ihan kirkkaan värinen, eikä yhään synkkä. Minä pitäisin tämmösenään. Tykkäsin nuista kuvista kun niissä on tuollaset valkoset reunat. Oman blogin banneriki kaipais vähä uusintaa :D

    VastaaPoista

Kiitti kun kommentoit! :3