tiistai 27. maaliskuuta 2018

Galleria koirasta

Heipähei

Se on Nella täällä taas moi! Tänään kattellaa mitä kameran ja tietokoneen kuvakätköistä löytyy! Saatte nähä että missä sitä ollaan viiletetty viimeset 3 vuotta!

Tässäpä teille sitte ensimmäisiä kuvia isoihmisen lattialta, eli throwback siihe ku pomppasin kuvioihin vuos sitte! Oi näitä aikoja, ja enks ookki aika hot just heränneenä?


 Damn. Ekat takapihan pupukoulun reenit takana! Taidanki luvata et tällässii saatte varmaa heti ku lumet sulaa.



Jaa a, pupukoulusta tääkin. Tähän on hyvä heittää pieni storytime! Mun ekois reeneis mä hyppäsin 124,5cm korkeen esteen. Demonaatio: (Demostrointi t:omistaja)  Koiran eli mun silmät välkkyy innosta ku eessä näkyy 124,5cm este. Tassut hakkaa maata, ja tuuli humisee korvissa, koira eli mä suunnillee liidän kohti estettä ja tassut muuttuu vaa kevyemmiks. Koira eli mä saavuttaa estettä ja ponkasee oikeelta kohalta ja liitää yli.
Ai mitä? Ei oo tottako?
No kuule arvaappa mitä, ei se ookkaa.
Joo jatketaa unohtakaa toi..Mut lujaa mä menin!

Nejj!!! Tämäpä on sitte mun ekoista näyttelyistä jossa sitte jaettu kakkonen, tää on ihan tasan vuos sit otettu, joka taas kertoo sen että viikonloppuna taas mennää! Myös blogiura on alkanu täst viikonlopust, wuhvuuuhh!

















Jösses ny sentää.. Eihä tästä voi muuta sanoo ku et iha turvallisesti tästä yli päästii. Ilmeeseen ei oo lisättävää... *ulvontahaukkumisvinguntaa*
































jaa vuodelta 2052, kyllä! isoihminenhä näyttää siltä et se oottais pentuu mut voin sanoo että EI odota. Onhan tää ny aika symppis kuva, laatu on vaa mitä on.
























Jooooo jäin kii kerjäämisest mut älkää tuomitko, jokane tekee virheitä, ihan niinku mun äiti, tai sä nyt ku luet tätä, wink wink!;D Eivaa, just kidding! Mitä tekisittekää ilman mua?























Jou, oot päässy tähän asti tässä joten miksipä et raapustelisi pikkuisilla tassuillasi mielipidettä kommentteihin? *palvontaa koiran tyyliin*
Saatte ehottaa ideoit ja heitellä kyssäreit nii haukku vastaa niihi mielellää! Vingutaa, haukutaa tai vaikka ulvotaa ja heitetää yläfemmat ens postaukses!

Se olis hau,
N XXX

Instagram: @nelluskainenn

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kun kommentoit! :3