maanantai 19. maaliskuuta 2018

Extra-aihe: pelot || 19.3.2018


Moro!

Hyvää naistenpäivää jokaselle naiselle!<3

Onks teil jotain pelkoi? Mulla on, vesi. En voi mennä kymmentä metriä lähemmäs mökkirantaa, kun sitte paniikki nousee päähän. Ette ois sattunu kuulee koirien uimakoulust? En todellakaa osaa koiraa, kissasta ja sammakosta puhumattakaa.. Kyllä, tällänen wnb kovis-dogekin pelkää aika monia asioit. Mä en kuiteskaa häpee sitä, joten älä säkään häpee sun pelkoi!

Sittenn, ettei tä ois vaa tilityst (don't get me wrong!) ni jotain muutaki! MÄ MENIN PISSIMÄÄ SISÄLLE! Noloo.... Must tuntuu et tää ei ollu ainoo asia minkä halusitte tietää.. :D Mun viikko on ollu aikas rauhalline. Viikonloppuna oltii meidän -naisten- kesken mökkeilemässä. Lenkkeiltii ties missä, ja kaarevat laudanpätkät oli vaihteeks kuviois. Löysin vähä suklaatia... Joo, olis voinu koitua kohtalokseni mut hyvä sitä jälkiviisaana on mennä päteen... Juohan ne ihmisetki alkoholia, nii mul oli raksuholia ni tottahan toki minä, 3v Nella meen kokeilee...! Tiiän, ei kannata, älä säkään!

Näihin sanoihin tää ilta on hyvä lopettaa, kiitti lukemisest ja että oot eksyny tänne, me haukutaa si ens kerralla! (::

Sydämellisellä <3:
llä Nella

4 kommenttia:

  1. Taas jään niin innolla oottamaan seuraavaa postausta! Näitä on tosi ihana lukea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooss! näitä sun kommentteja on aina niin ihana lukee!<3

      Poista
  2. Ite en koskaan oikeen saa kiksejä eläin blogeista, koira aiheisista joskus, mut kiinnostus lopahtaa aika nopeesti, sillä postausten aiheet pysyy sellaisessa asiassa jotka ei itseäni kiinnosta. Koiranäyttelyt, agility yms. Sun blogista tuli heti kuitenkin erilainen fiilis, josta tykkän, sillä teet tätä eri tavalla. Omalla tavalla. Jäin lukijaksi sekä innolla odottelemaan sun seuraavaa postausta :)

    paula-beautyqueen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooss! :) Kiva kuulla, että oon löytäny tavan joka on se omaperänen, niin kauan oon sitä hakenu!:)
      Sulla oli tosi kivan näkönen blogi, meen tutkimaa tarkemmin :)

      -NK

      Poista

Kiitti kun kommentoit! :3