torstai 31. lokakuuta 2019

Torstaikriisi


Nomoi kamulit päätin tulla takasin kertomaan kuulumisii kun yli puol vuotta taas edellisestä... Ai mitä oon tehny tän ajan? No syöny, käyny lenkil ja nukkunu. Ei kummempii... Uusii kuvii ollaa saatu ja uusia temppuja oon oppinu, kuten jotai maassa kierimistä. Siks näytänki tolta ^tossa kuvassa D: Myöntäkää et oonhan mää ny aika söpö!!<3

Oon ollu taas aika kipee suurimman osan ajasta mut emmä jaksa siitä jauhaa enempää.. Aattelin et vois tehä jotai erikoista lähiaikoina tänne ni sais tänkin herätettyy eloon!

  Tääkin ihminen pääs kesällä ripille ja pistän tän kuvan tänne, koska mä tykkään kun näytän normaalilta ees jossain ja turkki suorana. Koirahan on tunnetusti ihmisen paras ystävä niin kyl sitä piti tähän kuvaan siistiytyä. Pienet moitteet siitä etten saanu tilata Zalandolta tai jostain pinkkiä pantaa ja tossuja tonne juhliin.. Kakkuukaan en saanu, mutta siellä oli paljon erilaisia ihmisiä jotka rapsutti mua. Jouduin tosin oleen ulkona koko ajan kun muut söi sisällä kakkua ja kaikkee muuta hyvää. Silti oon tyytyväinen ku mä sain olla ainoo joka pääsi ton mekkotyypin kanssa kuviin ;)

Mää ihmettelen muutes kovasti ku ootte jaksanu käydä täällä siltikin vaikken oo kirjottanu mut niinkun näyttökerrat on lisääntyny 400:lla tän hiljasuuden aikana...? Ootte mahtavii<3
Koira tykkää ;)))




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eiköhän täs ollu tarpeeks turhaa jauhantaa tällä erää, pian luvassa on jotai ehkpä vähän siistimpää?? Omii toiveita saatte mulle kans esittää ;) moimoi











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kun kommentoit! :3