tiistai 19. kesäkuuta 2018

Millaista on olla bloggaava koira?

Helppoa, kivaa ja vaivatonta! Ihanaa ajanvietettä! Ai miks sitten kirjotan siitä jos kerta vastaukseen sisältyi tasan kuus sanaa? Tänään mä aattelin kertoo teille vähän mun elämästä bloggaavana koirana. Ensinnäkin, idea blogin kirjottamisesta oli vaan idea jolle haukahdin ja totesin et ”minä, Nellako nyt netissä? Ehei!” Mutta tässä sitä ollaan, aivan vapaaehtosesti kirjottamassa teille jälleen kerran uutta tekstiä kyllästymättä. Blogin pitämisessä on paljon kivoja puolii, esimerkiks kuvaukset, vaikken hirveenå poseerausta osaa enkä siitä tykkää, mutta teen sen että te viihtyisitte täällä ja jaksaisitte olla osana mun ’pientä koiranelämää’ niinkun monet ihmiset asian ilmasee. Kuvaukset on myös mukavaa ajanvietettä omistajan kanssa ja sillä luottamus toisiimmekin on kasvanu. En oo ikinä tehny tätä hommaa pakosta, tai lukijoiden ja rahan takia, (Rahaa en ansaitse tästä ollenkaan!) vaan ihan omaks iloksi.

Bloggaamisessa on hirveesti huonojakin puolia (enemmän toki hyviä)! Jos mun blogi vaikka menestyis joskus niin en vois mennä lupaamaan että pystyisin sitoutumaan hommaan sillai kun esimerkiks jotkut jotka tekee blogia tiettyinä päivinä viikossa täsmälleen johonkin kellonaikaan. Siihen ei tämmönen pieni seropi pystyis. Youtube kanavan perustaminen ois kiva homma jos joku osais editoida!:D

Kaiken kaikkiaan voin todeta että blogikoirana oleminen on kivaa hommaa, ja suosittelen kaikille blogi-harrastusta!
Kertokaa vaikka mielipiteitä kommenteissa ja että pitäiskö mun tehdä huvikseen youtubeen kanava?:) anteeksi throwback kuva!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kun kommentoit! :3