lauantai 3. maaliskuuta 2018

Missä mä olin?+My Day || 3.3.2018

Eiks ookki nätti kuva!!
Vuh moi!

Mä palasin tauolta. En usko että monikaan on kaipaillu mutta selitän silti miks en oo ollut täällä. Mulla oli vuodenalkuloma. Jaa mikä se on? No en mä tiedä, mutta kai mulla, pienellä Nellalla saa olla joskus lomaa? Ihan kauheesti ei oo tapahtunu täs viimekuukausina.. Täl viikol noillaki on ollu lomaa ja ne on ollu kaiket päivät munkaa. Tänää toi yks vei mut taas kuvailee pihalle, njääh. Mutta hei, myöntäkää ny että onha noi
 ny aika hienoja! Instagramista en oo kauheesti taukoo pitäny ja sen te löydätte ku kirjotatte hakuun 'pieninella'. Tosin en oo kyl varma et mitä rotua mussa on mut hovawart näkyy eniten.

'rousk' öm sori mä syön nyt, mee pois. Hei, ruokarauhaa koiralle nyt! Oikeesti! Viimenen varotus.
Noni kiitos!

Nam
Joo, jatketaa! Nyt mä voin kertoo tästä päivästä. Mä taisin herätä auringon ollessa viittä vaille puitten latvoissa, kun noi tuli lorottamaan jotain ruskeeta litkua jostai koneesta. 'dramaattinen huokaus' En ikinä saa nukkua rauhassa pitkään. Sit ku se pikku nassikka tulee pöytää nii mun persus on kokoaja vaaravyöhykkeellä. Äippä (siis ei mun) laitto päästä kaarevat laudanpätkät jalkoihinsa ja lähti mun kanssa kirjaimellisesti suksimaan kuuseen. Älä ees kysy. Vasta joskus yheltätoista se vanhin lapsi tuli mökkii ku se nukku varmaan yön ulkona (?). No en minä, pieni Nella, voi tietää missä ne tytöt nukkuu yönsä. Ei kine, mulla on pöydän alla paikka ja se on paras kaikista! Joo, sit ne syö lautasia ja mä saan viimeset ku ne ei omista tällästä *näyttää kieltä*. Sitte jouduinki makoilemaa vaan koko iltapäivän, kuunnellessa noitten urpoja lempinimiä jota ne mulle keksi.

Ihmiset päätti tehä mulle vielä kiusaa ku ne meni paistaan makkaraa nuotiolle, pääsin mukaa mutten saanu mitää.. Onneks pääsin pian lenkille Kertunkaa. Osotin mieltäni ja kieltämättä tein aika tyhmän tempun kun karkasin. Samalla me otettii noita kuvii mitä tossaki näky. Se ois halunnu pistää mut hihnaa ja säälittävästi yritti kepilläki houkutella mut enhä mä ny nii tyhmä oo! (: Pistin äske instaa kuvan ja tää on ny sit semmosen 10minuuttii myöhäs, ketä kiinnostaa?

Moro mä meen syömää, en jaksa kirjottaa enää.

-Nella xx

p.s. Muista kommentoida mielipiteesi!:*



3 kommenttia:

  1. Sulla on niin söpöjä kuvia, että ne voisi olla isompanakin näkyvissä <3

    mimmim.fi

    VastaaPoista
  2. Ihana löytö tää sun blogi! Huippu idea kertoa koiran näkökulmasta. Minusta sait uuden aktiivisen lukijan. Mulla on kanssa koirablogi, salasavelen.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille! :) Mimmi- Toiveesi toteutui uusimmassa postauksessa!:) Lepa-Kiitos paljon! Lukijoita tämä blogi ottaa mielellään vastaan! :)
    En oikee saanu vastattuu teidän kommentteihin kun on vielä jotai häikkää näis mutta täs ny ainakin!;D

    -Nella ja Kerttu <3

    VastaaPoista

Kiitti kun kommentoit! :3