tiistai 26. joulukuuta 2017

Hau hau! 26.12.2017

Täällä Nella. Koira siis oon. Osa saattaa tuntee mut siitä aiemmast blogist, joku nellan jäljillä-homma... En ymmärrä tätä plogitouhua. Kerttu söhläs sen jotenki ja se piti poistaa.. Hitsi ku mulla oli jo varmaan yli 200 kattojaa siel. No, jos haluutte auttaa mua saamaa uuestaan kävijöitä nii arvostan! Vuh, aiheeseen!

Joulu on vietetty. Joo sain lahjoi, mitä sä ny luulit? Ai mitäkö? No, mä kerron! Herkkuja, paljon herkkuja. Slurps! Joo ne oli kyl hyvii, melkei yhtä hyvii ku savukala ja juusto. Ainii, ja sainhan mä myös sen pedin joka ootti tos tänää ku tultii mökilt. Se on toooooosi pehmee! No, okei, en oo viel uskaltanu mennä siihe mut jos sitä yön koittais nukkuu siin.

Mut hei! Mä joudun ny menee syömää nappuloit (yök!) nii öitä kaikille jo ajoissa! :)

Nella

XxXxX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kun kommentoit! :3